Support


Werkt je software niet of loop je tegen andere problemen aan? Onze Supportdesk staat voor je klaar. Wij helpen je weer op weg!

Problemen? Wij helpen je weer verder!

Onze Supportdesk bestaat uit professionals op het gebied van software en workflows. Werkt je software niet meer of loop je tegen andere problemen aan? Ons team staat voor je klaar. Wij beantwoorden je vragen over Autodesk en Arkance Systems software. Wij zijn bereikbaar op dagen van 8.30 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00.

Kenniscentrum met veelgestelde vragen

Wij hebben een uitgebreid Nederlandstalig Kenniscentrum en een forum. Hier vind je veelgestelde vragen, praktische oplossingen (bijvoorbeeld over het installeren en toewijzen van softwarelicenties), instructievideo’s en de status van cloud- en softwarefuncties.

Quick Support

In sommige gevallen is het lastig om een oplossing uit te leggen via de telefoon of wil één van onze supportmedewerkers je een bepaalde werkwijze tonen in de software. Onze helpdesk beschikt hiervoor over QuickSupport. Hiermee kan de supportmedewerker via internet op een veilige manier met jouw scherm meekijken én handelingen verrichten.

  1. Geef sessiecode in die u telefonisch ontvangt
  2. Klik op “Start hulp op afstand”
  3. Het “hulp op afstand” programma wordt gedownload
  4. Dubbelklik op het bestand om het programma te starten.
  5. Uw computer wordt nu gedeeld met onze helpdesk

Vul de sessiecode in die je hebt ontvangen

Support contractvormen

De klanten waarbij onze software bedrijfsmatig wordt ingezet zijn vaak afhankelijk van het goed functioneren hiervan. Deze klanten adviseren wij dan ook altijd om een supportdesk-contract af te sluiten. Als contractklant betaal je een vast bedrag per jaar waarvoor je vervolgens recht hebt op support en snel geholpen kunt worden. We hebben verschillende supportcontracten. Bekijk ze via de link hieronder.

Bekijk onze supportcontracten.