Supportdesk

Voor een technisch duwtje in de rug!

Autodesk biedt voor al zijn actieve klanten gratis web support aan maar wel met een bepaalde wachttijd en in een andere taal. Heb je regelmatig een technisch vraagstuk wanneer je liever direct, door een ervaringsdeskundige en in het Nederlands geholpen wil worden? Dan is één van onze supportdeskcontracten een goede optie.

Supportdeskcontract

Binnen het supportdeskcontract heb je toegang tot het klantenportaal waarbij je een case kan aanmaken waarbij je zekerheid krijgt dat je binnen 1 dag geholpen wordt, maar je kan ook gewoon de telefoon pakken.

  • Een contract wat geldig is voor de gehele vestiging
  • Op werkdagen beschikbaar vanaf 08:30 – 12:30 en vanaf 13:00 – 17:00 uur
  • Hoog kennisniveau van Autodesk software.
  • Meer dan 92% van de gebruikers beoordelen onze supportdesk dan ook met een uitstekend!
  • Maak 24/7 gebruik van ons Nederlandstalig kennisbank en klantenportaal
  • Neem makkelijk en snel contact op via het Arkance klantenportaal
  • Heb je toch liever telefonische support? Bel ons gerust!
  • Indien nodig kijken we graag met je mee d.m.v. ISL

Direct hulp als je werkt stil komt te liggen

Heb je er wel eens bij stilgestaan hoeveel het kost als jouw werkzaamheden een uur stilvalt? Of een dag? En wat zijn de gevolgen als je niet tijdig kunt leveren? We begrijpen dat de Autodesk en/of ASN-software bedrijfsmatig wordt ingezet en zijn afhankelijk van het goed functioneren hiervan. Daarom adviseren we jullie dan ook graag om altijd een supportdeskcontract van ons af te sluiten. Daardoor heb je de Arkance Systems Nederland supportdesk met diverse professionals altijd achter de hand. Werkt de software niet meer of loop je tegen andere problemen aan? Het team van ASN staat voor je klaar en geven je graag het juiste duwtje in de rug.

Hoe?

Heb je maar een keer in de zoveel tijd support nodig dan is ondersteuning op aanvraag een goede optie, maar verwachten jij en je collega’s meerdere vraagstukken te hebben in een jaar en willen hier zonder gedoe gebruik van kunnen maken dan zijn één van de contracten een goede maar ook voordelige keuze!

Eerlijk en transparant

Met een contract betaal je jaarlijks een vast bedrag waardoor jij en al je collega’s vervolgens recht hebben op support van Arkance en snel geholpen kunt worden.

Complexe vraagstukken?

Soms zijn de vraagstukken zo complex en omvangrijk waardoor er meer tijd en expertise benodigd is waarvoor een andere dienst zoals een training of consultancy meer van toepassing is. Hierover word je van op de hoogte gesteld en worden mogelijke vervolgstappen besproken.

Meer weten?

Wil je meer weten over deze diensten? Of kunnen we je op een andere manier verder helpen? Bijvoorbeeld met het digitaliseren van jullie interne processen of met extra capaciteit in de tekenkamer? Neem dan contact met ons op.

Bekijk hieronder de mogelijkheden van één van onze supportdeskcontracten.

Support tabel

Selecteer het gewenste supportpakket hieronder:

Abonnement Basic support

Abonnement Premium support



														
							
														

														
						

Aanvraag formulier

    Vul dit formulier zo concreet mogelijk in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.



    Dhr
    Mevr





    * dit veld is verplicht


      Vul dit formulier zo concreet mogelijk in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.



      Dhr
      Mevr





      * dit veld is verplicht


      Close